VERZENDING, HERROEPING, AANSPRAKELIJKHEID & KLACHTEN

VERZENDING

Verzending van producten en/of cadeaubonnen is mogelijk. Echter, alleen als het gaat om granola en/of cadeaubonnen. Producten als macarons, gebak en andere delicate lekkernijen vind By Hanneke te kwetsbaar om te versturen. Deze zullen dus altijd - op afspraak - afgehaald moeten worden of worden - in overleg en eventueel tegen een vergoeding - worden bezorgd.

HERROEPING

Producten die je via deze webwinkel koopt hebben slechts een beperkte houdbaarheid en kunnen daarom niet geretourneerd worden. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing op deze producten. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.

 

Een uitzondering op het hierboven genoemde is de aankoop van cadeaubonnen. Hiervoor geldt dat je het recht hebt om om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Na annulering heb je nogmaals 14 dagen om de cadeaubon retour te sturen.

Retourneer je de gehele bestelling, dan krijg je het volledige orderbedrag, inclusief eventuele verzendkosten gecrediteerd. Retourneer je een deel van de bestelling, dan worden eventuele verzendkosten niet vergoed. Enkel de kosten voor retour van jouw adres naar de webwinkel zijn voor rekening van de klant. Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal het product, met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ByHanneke geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact opnemen via info@byhanneke.nl. Ik zal vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits de cadeaubon reeds in goede orde retour ontvangen is.

AANSPRAKELIJKHEID

By Hanneke besteed de uiterste zorg aan haar producten en het voldoen aan de eisen van voedselhygiëne. 

Helaas kan By Hanneke niet garanderen dat de dienstverlening altijd perfect zal verlopen, maar doet natuurlijk haar uiterste best. Wanneer geconstateerd wordt dat er iets niet goed gaat, zal By Hanneke je hiervan op de hoogte brengen en mogelijke opties  met je bespreken. 

 

Veel producten van ByHanneke bevatten noten en/of gluten en worden gemaakt in een omgeving waarin ook gewerkt wordt met melkproducten, eieren en sesam. De glutenvrije producten worden - op een hygiënische manier - ook bereid in dezelfde omgeving. By Hanneke garandeert daarom niet dat er geen sporen in de producten aanwezig zijn.

 

De klant is verantwoordelijk voor het gebruik van de producten van By Hanneke. Eventuele intoleranties of allergieën behoren tot de risicosfeer van de gebruiker, en degenen met wie deze gedeeld worden. By Hanneke kan nooit verantwoordelijk worden gehouden voor eventuele hierdoor ontstane schade en/of gezondheidsproblemen bij jouzelf of derden.

KLACHTEN

By Hanneke hoopt uiteraard dat wanneer jij een bestelling plaatst, je hier heel tevreden mee bent. Mocht dit niet geval zijn, laat dit dan alsjeblieft binnen 2 dagen na ontvangst van je bestelling weten door een e-mail te sturen naar info@byhanneke.nl.